EN
זכיינות קופיקס: כמה זה עולה?

מהפכת קופיקס בעולם מכירות הקפה

חברת קופיקס הביאה מהפכה בעולם מכירות הקפה ברחוב ובבתי קפה. המהפכה נובעת ממחירים הנחשבים זולים משמעותית לעומת אלו שהיו נהוגים עד להופעתה. רכישת זיכיון של חברה מוכרת יכול להביא יתרונות רבים של פרסום, סיוע לוגיסטי, הכוונה ועוד. החיסרון הוא במגבלות הנקבעות על ידי הרשת ובתשלום לרשת עצמה.

אנשים אשר מעוניינים להיות זכיינים של החברה חייבים לשאול עצמם מספר שאלות חשובות. אחת מהן היא כמה עולה לפתוח קופיקס ואיך ניתן להרוויח מהעסק כאשר מחיר כוס קפה עומד ברמתו הנוכחית?

 

אולי יעניין אותך גם:

 

פתיחת זכיינות קופיקס כרוכה בעלויות של רכישת ציוד וחומרי גלם, תשלום עבור שכירות ראשונית, עבור הוצאות רישום לרשויות, לעורכי דין, למנהלי חשבונות וכדומה.

בנוסף לעלויות שוטפות אלו, יש צורך לשלם סכום חד פעמי לרשת עצמה תמורת הזיכיון הסכום מוערך בכ65,000 ש”ח חד פעמי, וכן, תוספת סכום של 35000 ש”ח חד פעמי עבור ליווי ופיקוח.

הוצאות אלו הם חלק בלתי נפרד מהוצאות ההקמה ויש להכניסן לתכנית העסקית שאמורה להיערך לפני הקמת העסק והתחלת הפעילות. כאשר מגיעים לשלב החתימה על הסכם זכיינות קופיקס מומלץ להיעזר בעורך דין שיעמוד לציגך וידאג לזכויותיך.

תכנית עסקית כוללת גם אלמנטים כמו צפי הכנסות ותקבולים וצפי רווחים. בתחשיבים השוטפים החודשיים יש לקחת בחשבון כי הזכיין אמור לשלם לקופיקס סך של 5000 שח דמי ניהול חודשיים ודמי שיווק חודשיים בסך 1000 שח.

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






    מעבר להוצאות אלו ישלם הזכיין עוד 2000 שקלים במידה והיקף המכירות יעלה על הסף שנקבע. לאור כל זאת, ניתן לומר כי כל בעל זכיינות חייב להתייעל מאוד על מנת שיוכל להרוויח לאחר כיסוי ההוצאות השוטפות הללו ואחרות נוספות הכוללות חומרי גלם, שכר עובדים, דמי שכירות ועוד.

    מומלץ מאוד לערוך הסכם מתאים עם הרשת ולהיעזר בעורך דין זכיינות מקצועי מהתחום אשר יכול לייעץ, לייצג ולהאיר נקודות חשובות בהסכם.

    אודות הכותב

    עו"ד אודי דנהירש

    ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

    עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

    קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש