EN
זכיינות וניליה VANIGLIA

רשת גלידה וניליה ידועה בזכות טעמי הגלידות הנפלאים שהיא מוכרת בכל אחד מסניפיה. יש לה קהל לקוחות קבוע ונלהב אשר מגיע לסניפים כל פעם מחדש. יש בבעלותה מספר סניפים רב אבל, בנוסף, היא מאפשרת קבלת זכיינות באזורים נוספים בישראל. זכיינות גלידה וניליה מאפשרת לכל איש עסקים לקבל מותג נמכר ולהתחיל את צעדיו הראשונים עם יתרון מובהק על מתחרים באותו תחום. מתאים מאוד לכל מי שעושה צעדים ראשונים בעולם העסקים והמבקש להיכנס אליו בזהירות ועם ליווי ותמיכה לוגיסטית. כמובן, שיש תנאים מגבילים בעבודה עם רשת אבל כאשר לומדים לחיות עימם ולהתנהל היטב, העסק יכול להצליח ולהניב לבעלים רווחים גבוהים. הרשת מעניקה תמיכה, מדריכה את הזכיין, מבצעת עבורו פרסום אבל, בעיקר, מאפשרת לו למכור גלידה איכותית ןידועה בשלל טעמים אהובים. הניסיון מלמד שעסק זכיינות המנוהל היטב והממוקם במקום הומה קהל מצליח לאורך זמן. אז כמה עולה לפתוח גלידריה? התשובה אינה חד משמעית אך אנו ממליצים לכם לבדוק עם עורך דין לענייני זכיינות מוביל ומצליח כמו אודי דנהירש.

תמורת זכיינות גלידה וניליה ישלם המקבל אותה סכום כסף ראשוני שאיננו מוחזר. יחד עם זאת, במידה ובעתיד הוא ירצה לפנות את הסניף, הוא יכול לבקש ולקבל את הכסף מהזכיין הבא. במידה והסניף יהיה מוצלח אזי הוא יוכל לקבל סכום כסף גבוה בהרבה מההשקעה הראשונית. בנוסף לסכום הראשוני, הוא משלם שני סכומים חודשיים. הראשון תמלוגים לרשת הנקבעים על פי אחוזים מהמחזור החודשי, ובנוסף, סכום קבוע עבור שירותי פרסום, ליווי ותמיכה של ההנהלה. הזכיין חייב לרכוש את הגלידות והמוצרים האחרים מהרשת עצמה. לאחר משא ומתן ייחתם הסכם ולאחריו יוקם הסניף החדש. כל ההשקעה תהיה על חשבון הזכיין והוא צריך לזכור כי מדובר בניהול עסק לכל דבר ועניין. המשמעות היא ניהול כללי, ניהול עובדים, התנהלות מול הרשויות השונות וכדומה. מומלץ לקבל ייעוץ ממומחים לנושא.

אודות הכותב

עו"ד אודי דנהירש

ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש