EN
זכיינות יד 2

אנשי עסקים רבים בתחילת דרכם היו רוצים להיכנס למודל עסקי המבוסס על זכיינות. הם, כמובן, רוצים תחום המוכר להם בו הם מתמחים על מנת שיוכלו למצות כישוריהם, על מנת להגדיל את הסיכוי להצלחה ומסיבות נוספות, אישיות ואחרות. על מנת למצוא את העסק המתאים להם ביותר מבחינת מקום, טעם, יכולת כספית ועוד הם חייבים לחפש לאורך זמן ולהיות מעורים בשוק. זכיינות יד 2  יכולה לסייע לכל אחד בכך. לרשת יש 2 יש מידע רב על רשתות המבקשות להקים סניפי זכיינים באתרים שונים ברחבי  המדינה.

זכיינות מספקת לרוכשים אותה סוג של מעטפת תומכת ורשת ביטחון טובה שנובעת מכך שמוכרים מוצרים או מספקים שירותים של רשת מסחרית מוכרת ובעלת מוניטין. לרשת כזאת יש שם מעולה וקהל לקוחות קבוע אשר מהווים בסיס מכירות טוב והיוצרים את ההכנסה הראשונית התורמת לתחזוקת הסניף. מעבר לכך, מספקת הרשת תמיכה לוגיסטית, הדרכה, ליווי, פרסום ועוד הטבות חשובות. הזכיין משלם לרשת תשלום ראשוני חד פעמי שלא מוחזר, ובנוסף, תשלומים חודשיים שנקבעים על פי מחזורים כספיים חודשיים ועל פי פרמטרים אחרים. זכיינות יד 2 כאשר זכיין מבצע מכירת זכיינות על הסניף שלו, ולכן מומלץ להזהר ולקחת ליווי.

צריך לזכור, כי הקמת עסק בשיטת זכיינות כמוה כהקמת עסק לכל דבר. ויש צורך לערוך תכנית עסקית ולבצע בדיקות מקדימות חשובות. גם רכישת עסק זכיינות קיים נעשית בעלות גבוהה ויש צורך לבדיקת נאותות המספקת מידע על מצבו הכלכלי והפיננסי. ניתן להיעזר ברואי חשבון וביועצים עסקיים המתמחים בנושא. יחד עם זאת, באמצעות זכיינות יד 2 ניתן מלכתחילה למצוא את העסק המתאים ובכך לחסוך תקופת חיפוש ארוכה. היות ויד  2 הינה בין רשתות הפרסום היעילות בישראל רבים מגיעים אליה לצורך פרסום. מומלץ להיעזר בעורך דין המנוסה בתחום הזכיינות כאשר מגיעים לחתום על הסכם זכיינות.

אודות הכותב

עו"ד אודי דנהירש

ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש