EN
עורך דין חוזים בתל אביב

עורך דין חוזים בתל אביב

פעילויות עסקיות רבות המתבצעות בתל אביב הן תולדה של צורך או רצון של אנשי עסקים ליזום מהלכים שיקדמו את ענייניהם העסקיים. במקרים רבים, מדובר על שיתוף פעולה ברמה כזאת או אחרת, על רכישת פעילות עסקית או נכס עסקי, על קבלת זיכיון מסחרי ועוד. כל אקט כזה חייב להיות מגובה בחוזה כתוב שמשמעותו היא העלאת כל האלמנטים על מסמך משפטי שניתן לפרשו ולאכוף אותו. עורך דין חוזים בתל אביב מתמחה בניסוח והכנת חוזים כאלו. הוא יודע להגדיר במדויק את כל ההסכמות שהושגו בעל פה, את החוקים של החוזים כמו לדוגמה חוק הסכם זכיינות.

חוזה מסחרי חייב להתחשב במכלול חוקים שאחד החשובים  בהם הוא חוק החוזים. אסור לכתוב הסכמות שמנוגדות לחוקים קיימים, ויש צורך שהוא יבטא את רצון וצרכי שני הצדדים. חוזה שמתאר פעילות מתמשכת חייב להתחשב בשני הצדדים כדי ששניהם יהיו מרוצים ויקיימו אותו לטווח ארוך. בעת ההכנה יש צורך לחשוב גם על תמורות עתידיות ולכלול התייחסות לגביהם. דוגמא טובה לכך היא התייקרויות במשק שמחייבות העלאת מחירים. יש צורך לקבוע מנגנון הצמדה לכך. סעיף חשוב אחר הוא הפרות על נושאים שונים והתרופות הניתנות כנגדן.

מומלץ לערב עורך דין חוזים בתל אביב בכל שלבי  המשא ומתן וכבר מתחילתו. הוא יכול לייעץ ולהאיר ללקוחו נקודות שונות שלא תמיד שמים לב אליהן אבל יש להן חשיבות רבה. עורך הדין גם ייצג את לקוחו בכל  מקרה של הפרה בהסכם. לרוב, הוא ינסה לסיים את  המחלוקות שנוצרות במהירות ועוד כשהן בשלביהן הראשונים. במידה והדבר לא יינתן הוא ימליץ ללקוחו לתבוע את המפר בבית  הדין. הוא אף ייצג אותו וינצל את  הידע והניסיון שברשותו לזכייה בתביעה. הוא יציג מסמכים וחוות דעת, יסתמך על תקדימים משפטיים יטען טיעוניו ועוד כדי להצדיק טענותיו.

 

אודות הכותב

עו"ד אודי דנהירש

ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש