EN
עורכי דין מסחרי בתל אביב

עורכי דין מסחרי בתל אביב

בעלי עסקים רבים שמשרדיהם ממוקמים בתל אביב זקוקים לליווי מתאים של עורך דין לאורך תקופת פעילותם. רבים שוכרים שירותי עורך דין מסחרי בתל אביב על בסיס קבוע לצורך קבלת ייעוץ שוטף. הייעוץ נועד לענות על שאלות הנוגעות לחוזים קיימים, להתנהלות מול לקוחות שמסרבים לשלם או שמעכבים תשלומים, לשאלות  בנושאי תקנות ותנאי סף של מכרזים פומביים ועוד שלל שאלות. ייעוץ מיוחד נדרש בעת שהם מבקשים להיכנס למיזם חדש, לשותפות, בעת התעניינות ברכישת פעילות עסקית או חברה, בקבלת זכיינות, חוזה זיכיון ועוד.

כניסה למיזם חדש דורשת בדיקות רבות, ניהול משא ומתן והכנת הסכמים מתאימים. עורך דין מקצועי בעל רקע מסחרי יכול מאוד לסייע בנושא. להסכם כתוב יש משמעות וכל סעיף בו חשוב, יש סעיפים קריטיים, למשל,  בתחומי כספים, עמלות, ותנאי תשלום שיש לתת עליהם את הדעת במיוחד  מאחר והם אלו אשר יכולים לגרום לרווח או, לחילופין, להפסד. עורך דין מנוסה יודע לייעץ בנושא, להאיר נקודות בעייתיות בהסכם ולערוך אותו בצורה נכונה עם מחשבה על כל צד לעסקה.

טיפול אחר של עורך דין מסחרי בתל אביב הוא במחלוקות המתגלעות בין לקוחו ושותפו, מול רשויות מוניציפאליות, מול תביעות מסחריות ועוד. מחלוקות אלו יכולות להיות מצומצמות ולהיפתר במהירות או חמורות יותר ולהגיע לפתחו של בית משפט. עורך דין מנוסה ומקצועי ינסה לפתור בעיות עוד כשהן קטנות ולשם כך הוא ינהל פגישות ויפתח במשא ומתן מול עורך הדין שמנגד. במקרים, שלדעתו, אין הסכמה צודקת לא יהיה מנוס מלהגיש תביעה בבית משפט. במקרה כזה יעמיד עורך הדין את כל הידע והניסיון שלו לטובת לקוחו. הוא מכיר תקדימים משפטיים, יביא מסמכים וחוות דעת כדי להצדיק טיעוניו ולזכות במשפט.

אודות הכותב

עו"ד אודי דנהירש

ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש