EN
עורך דין זכיינות בחיפה

עורך דין זכיינות בחיפה מספק שירותיו הנאמנים לרשתות עסקיות ולגופים מסחריים ויצרניים אחרים המעוניינים למסור סניפים לזכיינים וכן, לזכיינים עצמם.

 

תחום הזכיינות נפוץ במגוון עסקים ובין היתר: מזון, מסעדנות, בתי קפה, הלבשה והנעלה, סלולאר, פארא רפואה ועוד. הקשר בין שני הצדדים מתחיל במשא ומתן ומסתיים בהסכם אותו מכין עורך הדין עסקי. הסכם כזה הינו הסכם המוכתב על ידי נותן הזיכיון השומר על זכויותיו, אבל ליזם יש אפשרות לבקש שינויים המותאמים לצרכיו. חתימה על ההסכם מבהירה ששני הצדדים הסכימו לתוכן וההתקשרות יוצאת לדרך.

מה כולל הסכם זכיינות

בכל הסכם מוכנסים סעיפים שונים, ובין היתר, תנאי הזיכיון. הזכיין משלם לרשת סכום כסף חד פעמי עבור קבלת הזיכיון ובנוסף שני תשלומים חודשיים. הראשון הוא תמלוגים הנקבעים באחוזים מהמחזור העסקי או על פי פרמטרים אחרים. ובנוסף, תשלום בסכום קבוע עבור פרסום וליווי של הרשת.

כמו כן, הוא מתחייב לרכוש את המוצרים ממנה ולנהל את הסניף על פי מדיניותה. היתרון האדיר שלו הוא באפשרות למכור מוצרים ושירותים של חברה בעלת מוניטין. כך, שיש לו קהל לקוחות מושבע המביא לו הכנסות כבר בתחילת הדרך. הרשת מרוויחה מבלי להיות מעורבת בניהול המעיק השוטף של הסניף.

ניהול זכיינות נכון

הניסיון מלמד שסניף המנוהל נכון מרוויח היטב. הזכיין חייב לדעת כי הוא מחויב לעסק מאוד.

כל ההשקעות בשיפוץ, ברכישות ציוד וסחורות הן עליו. הוא אמור להעסיק עובדים, לנהל מערכת חשבונות ועוד. מומלץ שיהיה בעל ניסיון בתחום, בעל יכולת ניהול וחוש עסקי. כל אלו יסייעו לו להצליח בעסק התובעני הנ”ל. משרד עורכי דין זכיינות יכול ללוות אותו גם בהקמה. ובין היתר, בהכנת תכנית עסקית, בייצוג מול הרשויות ועוד. מומלץ להיעזר במשרד בעל מוניטין בתחום. עצות טובות יכולות לחסוך כסף רב.

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






    אודות הכותב

    עו"ד אודי דנהירש

    ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

    עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

    קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש