EN
זכיינות ניו דלי

רשת ניו דלי מתמחה  במכירת לחם טרי הנאפה בסניף ובהכנת כריכים ייחודיים ממנו. מדובר בסנדוויצ’ים עם בשרים מעושנים וצלויים באופן ייחודי על הגריל והכוללים ירקות טריים ורטבים משובחים.

הרשת התחילה בירושלים והתפתחה לאזורים אחרים בארץ. ניו דלי זכיינות ניתנת ליזמים אשר מעוניים בכך ועומדים בקריטריונים שלה. אחד מהם הוא עבודה מוקדמת כשכיר או כמנהל באחד מהסניפים, וזאת, על מנת שיכיר  מקרוב את כל ההתנהלות בה. היזם מצידו אמור להיות בעל כושר ניהול וחוש עסקי מפותח כדי להצליח מאחר ומדובר על ניהול עסק מורכב שבמסגרתו הוא מתחייב לרשת בנושאים מגוונים.

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






    באילו תנאים ניתן לקבל זכיינות של ניו דלי

    הזכיינות ניתנת בתנאים מסוימים. ראשית, משלם הזכיין סכום חד פעמי שאינו מוחזר, וכן, שני תשלומים חודשיים. הראשון הוא תמלוגים הנקבעים באחוזים על פי מחזורי מכירות. השני הוא סכום קבוע עבור פרסום, ליווי ותמיכה. כמו כן, הוא מתחייב לרכוש את המוצרים מהרשת ולנהל את הסניף על פי מדיניותה. מעבר לתמיכה שהוא מקבל הרי שיש יתרונות רבים חשובים. הוא מוכר מוצרים של רשת ידועה ובעלת שם ולכן מייצר הכנסות כבר בתחילת הדרך. כאשר מדובר על סניף חדש, יש לכך משמעות רבה וקריטית. בנוסף, מקפידים למקם את הסניפים ברחובות ראשיים ובמקומות מרכזיים אחרים וכך, נכנסים אליהם גם לקוחות מזדמנים.

    מה זה זכיין

    מה זה זכיין היודע להתנהל מול הרשת ומנהל את סניפו היטב? הזכיין היכול להרוויח רבות. הרווחים עבורו ועבור הרשת מבטיחים המשך התקשרות ממושך עם סיכוי להרחבת ההתקשרות לסניפים נוספים. צריך לציין, כי תמיד הוא יכול למכור את הזיכיון הלאה ולקבל תמורה נאה עבורו. כמה עולה זכיינות? מומלץ להיעזר בעורך דין בעל ידע וניסיון מצטבר רב בכל נושא הזכיינות. מדובר על תחום בעל חוקים וכללים ספציפיים ואופייניים שיש להכירם. מעורבותו תסייע ליזם לזכות בתנאים משופרים.

    אודות הכותב

    עו"ד אודי דנהירש

    ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

    עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

    קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש