EN
זכיינות חנות בעלי חיים

גידול ואחזקת בעלי חיים הם אחד מהתחביבים הנפוצים בישראל, ומשום כך, השירותים לתחום מגוונים.

רשתות רבות מחזיקות סניפים רבים שחלקם מנוהלים על ידן עצמאית, ואחרים בשיטת זכיינות. זכיינות חנות בעלי חיים ניתנת ליזמים המכירים את התחום ואשר רוצים ואוהבים לקיים קשרים עסקיים מהסוג הזה. הם יודעים מדוע, כי יש בצידם יתרונות רבים.

זכיינות חנות בעלי חיים – יתרונות

אחד החשובים בהם הוא האפשרות למכירת מוצרים לבעלי חיים של רשת ידועה ובעלת מוניטין. כך, הם מצליחים לעשות מחזורי מכירות נאים כבר בתחילת דרכם העסקית. בנוסף, הרשת מלווה אותם, תומכת בהם, מדריכה ומעבירה להם השתלמות באחד מסניפיה.

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






    החנויות ממוקמות לרוב, במרכזי ערים, ברחובות ראשיים, במרכזי קניות ועוד, ולכן, נהנות גם מלקוחות מזדמנים. הן מבצעות גם רכישות מקוונות רבות ומספקות את המוצרים עד לבית. סניף המנוהל בצורה מקצועית יניב רווחים לזכיין ולרשת כאחד. תנאי הזכיינות מקובלים ומקובעים בהסכם שנערך בין שני הצדדים.

    הזכיין משלם לרשת סכום ראשוני וחד פעמי תמורת הזיכיון ושני תשלומים חודשיים. הראשון הוא עמלה הנגזרת באחוזים ממחזורי המכירות או על פי פרמטרים אחרים, וכן, תשלום קבוע עבור פרסום, ליווי ועוד. הוא מתחייב לרכוש מוצרים ממנה או דרכה ולנהל את הסניף, כולל מדיניות מחירים, על פי הוראותיה.

    זכיינות חנות בעלי חיים – הקמת הסניף

    הקמת סניף וניהולו היא באחריות הזכיין. יש לפתוח עוסק מורשה או חברה בע”מ, להתקין מערכת חשבונות, למצוא עובדים וכדומה. מומלץ לו להיות בעל חוש עסקי וכישורי ניהול. הוא חייב יהיה להקדיש רבות מזמנו לניהול העסק. כאשר כל התנאים הללו, ואחרים חשובים נוספים, מתקיימים, אזי הסניף יצליח וקשרי העבודה עם הרשת יהיו טובים. מומלץ לקבל ייעוץ וליווי מעורך דין חוזים עסקיים בעל מוניטין. הוא יהיה מעורב בניהול המשא ומתן, בהכנת ההסכם ועוד.

    אודות הכותב

    עו"ד אודי דנהירש

    ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

    עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

    קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש