EN
זכיינות חנות נוחות

זכיינות נחשבת לסוג של שותפות עסקית בין רשת גדולה ומוכרת ואיש עסקים הרוצה לנהל את אחד הסניפים שלה.

זכיינות חנות נוחות – יתרונות

זכיינות חנות נוחות היא אחת מהאפשרויות הקיימות וניתנת בתנאים מקובלים. פתיחת חנות זכיינות הפועלת, לרוב, 24/7 וניתן לראות אותן בעיקר בתחנות דלק רבות, אבל לא רק. היזם הנבחר המקבל סניף לניהול משלם לרשת סכום ראשוני וחד פעמי עבור הזיכיון, וכן, שני תשלומים חודשיים. הראשון הוא תמלוגים הנגזרים באחוזים ממחזורי מכירות או על פי פרמטרים אחרים. בנוסף, עבור פרסום של הרשת ליווי וכדומה. כן, הוא מתחייב לנהל את הסניף על פי מדיניות הרשת ולרכוש את המוצרים ממנה או דרכה.

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






    היתרון ליזם הוא רב. הוא מקבל אפשרות למכור בחנות השייכת לרשת בעלת מוניטין והממוקמת באתר בו יש תנועה רבה מאוד. ההכנסות מגיעות מלקוחות שבויים אשר אוהבים את החברה ומוצריה וגם מאחרים מזדמנים. בנוסף, הוא מקבל ליווי, הדרכה והשתלמות באחת מחנויות המפתח ומגיע מוכן להתחלת הפעילות. כל אלו מספקים לו רשת ביטחון טובה מאוד ונקודת הצלחה מעולה. מומלץ שהוא יגיע עם ניסיון קודם מהתחום כמנהל, כשכיר ועוד. כן כדאי שיהיה בעל חוש עסקי, יכולת ניהול ועוד.

    זכיינות חנות נוחות – טיפים

    הניסיון מלמד, כי ניהול מקצועי טוב יביא לרווחים ולשגשוג ולהרחבת הקשרים העסקיים לסניפים נוספים. ניהול כל סניף הוא באחריות היזם. ההשקעה הראשונית בשיפוץ, ברכישת ציוד וסחורה היא עליו, וכן, החזקת כל תשתית הניהולית כולל הנהלת חשבונות, צוות עובדים, וכדומה.

    יש לדעת, כי מדובר על השקעה בזמן ובמשאבים נפשיים רבים אבל התמורה היא רווחים נאים. תחילת ההתקשרות היא לאחר הכנת הסכם מסודר. מומלץ להיעזר בשירות של עורך דין חוזה זכיינות בעל מוניטין בתחום שייעץ, יהיה מעורב בהכנת ההסכם וילווה את העסק עם ובהמשך הדרך.

    אודות הכותב

    עו"ד אודי דנהירש

    ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

    עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

    קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש