EN
זכיינות מותגים לגברים

זכיינות מותגי גברים

קבלת זכיינות מרשתות ביגוד מובילות נפוצות מאוד. ניתן למצוא תחומי אופנה שונים וספציפיים כמו, למשל, זכיינות מותגים לגברים.

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






    רשתות אופנה שונות המתמחות בתחום הנ”ל מתרחבות באמצעות הענקת זיכיונות ליזמים אשר רוצים ויכולים לעבוד בשיטה הנ”ל. הם מקבלים אפשרות למכירת מותגים כבר בהתחלת הקשר העסקי עם הרשת, מה שמעניק להם ביטחון כלכלי חשוב. יתרונות נוספים מתבטאים במיקום הסניפים בקניונים מובילים, ברחובות ראשיים ובמקומות הומי קהל נוספים. כך הם נחשפים ללקוחות מזדמנים נוספים.

    זכיינות מותגים לגברים – מה חשוב לדעת

    תנאי ההסכם נקבעים במשא ומתן ונחתמים בהסכם מפורט. הזכיין משלם במסגרתו סכום כסף חד פעמי עבור רכישת זכיינות אופנה, ובנוסף, שני סכומים חודשיים. הראשון הינו תמלוגים הנקבעים על פי המחזור הכספי החודשי או על פי פרמטרים אחרים. השני הוא סכום קבוע עבור פרסום של הרשת וליווי כללי. בנוסף, הוא מתחייב לרכישת הביגוד ופריטי האופנה האחרים מהרשת ולנהל את הסניף על פי מדיניותה. הרשת עורכת השתלמות ליזם באחת מסניפי הדגל שלה, כך שהוא מגיע מוכן מבחינה טכנית וניהולית לעסק שלו.

    היזם חייב לדעת כי הוא בעל עסק לכל דבר ועניין. משמעות הדבר כי כל ההשקעות הכספיות הראשונות והשוטפות הן באחריותו. כן, הניהול הכללי הכולל כוח אדם, חשבונאות, דיווח לרשויות המס ועוד. הניסיון והנתונים לאורך שנים מוכיחים כי סניף זכיינות מותגים למכירה המנוהל היטב מצליח להכניס סכומי כסף ניכרים ליזם ולרשת.

    התקשרות טובה תמשיך לשנים רבות ואף תתרחב לסניפים נוספים. קשר רב שנתי טוב לשני הצדדים. מומלץ להיעזר בתהליך ההתקשרות עם עורך דין בעל מוניטין בתחום. הוא יכול לסייע רבות לכל יזם במספר נושאים חשובים: בייעוץ, בשיפור בסעיפים שונים בהסכם לטובתו, בליווי כללי מול הרשת המכתיבה את ההסכם ועוד. כל עצה כזאת שווה כסף רב.

    לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

    לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






      אודות הכותב

      עו"ד אודי דנהירש

      ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

      עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

      קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש