EN
זכיינות מותגים לילדים

זכיין מותגי ילדים

נישה ידועה בתחום הזכיינות היא זכיינות מותגים לילדים והיא כוללת בעיקר ביגוד לילדים ותינוקות. מדובר על מספר רשתות אופנה לילדים המוכרות ביגוד מגוון כולל עודפים. הרשתות הלו צברו מוניטין ורוצות להתרחב ללא השקעות כספיות ניכרות וללא מעורבות בניהול סניפים חדשים. משום כך, הן פונות לזכיינים בפוטנציה ומקבלות אל שורותיהן את אלו אשר עומדים בתנאים ובמבחנים. איש עסקים אשר מעוניין ויכול לעבוד במודל עסקי כזה ינהל משא ומתן ויחתום בסופו על הסכם מסודר מול הרשת.

תנאי הסכם כאלו מחייבים את שני הצדדים. הזכיין משלם עבור רכישת זיכיון למכירה סכום ראשוני שאינו מוחזר. בנוסף שני תשלומים חודשיים. האחד הוא עמלה הנקבעת באחוזים או על פי פרמטרים אחרים והשני הוא סכום קבוע עבור פרסום של הרשת, ליווי ותמיכה שלה. כן, מתחייב הוא לרכוש את המוצרים מהרשת ולנהל את הסניף על מדיניותה כולל בנושא המחירים. הרשת עצמה מחויבת בתמיכה המתחילה כבר בהתחלת הפעילות. היא עורכת ליזם השתלמות מעשית באחד מסניפי הדגל שלה ומדריכה אותו לקרא השתלבותו במסגרת שלה. בנוסף, מסייעת לו לבחירת מיקום הסניף או קובעת את המיקום בעצמה.

היתרונות של זכיינות מותגים לילדים

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






    זכיין מותגים מקבל אפשרות למכירת מותגים ידועים כבר בהתחלת הפעילות וליצור רווחים. יתרונות נלווים הם מיקום הסניפים במקומות הומי קהל המאפשרים ליהנות מלקוחות מזדמנים. היזם הינו עצמאי ומנהל את הסניף על אחריותו כולל ניהול כוח אדם, מערכת חשבונאית, דיווחים לרשויות המס וכיוצא בזה. כל ההוצאות הראשוניות והשוטפות הן עליו. מומלץ להיעזר בכל תהליך ההתקשרות בעורך דין בעל מוניטין בתחום. הוא יכול לסייע בייעוץ, במעורבות בהכנת ההסכם ויכול לתת עצות זהב אשר ישביחו עבור לקוחו את ההסכם

    אודות הכותב

    עו"ד אודי דנהירש

    ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

    עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

    קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש