EN
עורך דין עסק משפחתי

עורך דין עסק משפחתי מספק שירותים צמודים מגוונים לעסק ובעליו.

בעסק שהוא עסק משפחתי מועסקים בני משפחה במשרות חשובות, לרוב, בניהול כללי ובניהול אגפים ומחלקות. ניתן למצוא מגוון עסקים בהם מעורבים בני משפחה. יש קטנים ויש גדולים מאוד בהם יש דמות דומיננטית שהיא לרוב היזם. לעיתים, הדמות הקובעת היא דווקא הבן. מעורבות בני משפחה באותו עסק חייבת להיות זהירה בגלל הדינאמיקה המאפיינת פעילות עסקית העשויה או עלולה להשפיע על מערכת היחסים בבית. חשוב לציין, כי בכל עסק משפחתי יש להתנהל על פי החוקים כולל חוקי העבודה. אסור למשל, לקבל החלטות הנוגדות את זכויות המועסק אפילו אם הוא מסכים להם במסגרת המשפחתית ובנסיבות השונות.

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:






    מה עושים כשיש סכסוך בעסק המשפחתי?

    בגלל הרגישות שבהתנהלות הנ”ל יש להכין הסכמים שונים, פרוטוקולים ולנהל את כל הפעילות בשקיפות. הדבר הכרחי כדי למנוע ויכוחים בהווה, וחמור מכך, בעתיד. כדאי לקבל ייעוץ על בסיס שוטף בנושאים אלו ובנקודה חשובה זאת יכול עורך דין עסק משפחתי לסייע. כאשר מתגלעים סכסוכים אזי מבררים אותם, בין היתר, בבית משפט לענייני משפחה וכדאי לקבל ייצוג של עורך דין עסקים קטנים המתמחה גם בדיני משפחה. במקרים רבים, יכול עורך דין למנוע גלישת הסכסוכים לידי תביעות על ידי הידברות, גישור ומציאת פשרות בין הצדדים על ידי פתרונות יצירתיים המקובלים על כולם.

    עורך דין משרת את הלקוח באופן צמוד ומייעץ לו בצמתים חשובים בהם מתברר כי יש התנגדויות מקרב בן משפחה למהלך כזה או אחר. במקומות כאשר יש צורך להעביר החלטות שונות בצורה נכונה וחוקית ובנסיבות אחרות. מומלץ להיעזר בעורך דין בעל מוניטין בתחום. הליווי הצמוד יכול לסייע למנוע טעויות ולייעוץ על המהלכים הנכונים שיש לבצע לטובת העסק ומערכת היחסים בין מנהליו ומפעיליו.

    אודות הכותב

    עו"ד אודי דנהירש

    ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

    עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

    קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש